×
Novosti
SVAKODNEVNE AKTIVNOSTI PRETVORI U VJEŽBANJE

Najnovija znanstvena istraživanja pokazuju da je i svakodnevno obavljanje određenih tjelesnih aktivnosti korisno za tvoje zdravlje kao i primjena ciljanih tjelesnih vježbi. 


Evo nekoliko primjera: 


 Koristiš li javni gradski prijevoz? 


Siđi jednu stanicu prije određenog mjesta dolaska i ostatak puta pređi  pješke. 


 Voziš li se autom? 


 Ne parkiraj se do ulaza mjesta odredišta, već malo dalje, kako bi dio puta pješačila. 


Sretneš li prijateljicu ili poznanicu i želiš malo duže popričati? 


Razgovarajte hodajući, a ne stojeći na mjestu. 


 Ako je tvoje radno mjesto sjedeće, kad god je moguće ustani i kreći se, ili u sjedećem položaju uradi par vježbica dvije, tri minute. 


 Ako se tvoj stan nalazi  na šestom(pa i sedmom) spratu, ne koristi lift, već penji se stepenicama, a ako je zgrada višespratna, penjanje do stana podijeli u dva dijela – liftom i pješke. 


 U prodavnicu u blizini tvog stana ne idi automobilom, već pješice. 


 Navečer, nakon večere, izvedi psa u šetnju ako ga i nemas odluči da prošetas malkice. 


 Ako u stanu vodiš duži telefonski razgovor, čini to hodajući, a ne sjedeći. 


 Uvijek imaj na umu da svako kretanje ili razgibavanje tijela je dobro za tvoje zdravlje. 


 Međutim, valja znati da svako tjelesno opterećenje mora biti u skladu sa životnom dobi i općim psihofizičkim stanjem tijela. 


 Ne može bolesna žena vježbati kao ona zdrava ili starija žena kao djevojka.


Zaboravi na:


"Želim ali ne mogu"


"Želim, kunem se da bih baš željela da učinim nešto da se pokrenem malo....ali iskreno među nama, stvari ili se rade kako treba ili se ne rade uopšte."  


"Ako trebam početi sa teretanom, a  ne mogu ići makar tri puta sedmično, ne znam hoću li biti redovna, bolje mi je da ne krećem uopšte."  


MA BRAVO!!!  


Ko ti je rekao ove gluposti? 


 Ako se osloniš na ovo pravilo, na kraju nećeš moći nikad ništa uraditi... 


 U KRETANJU, ne vrijedi pravilo, 

"ili sve kako treba ili nema koristi od toga..."  


Ići i makar jednom sedmično u fitness, može biti ok, tvoje  tijelo svakako će dobiti benefite, ići hodati nedjeljom ujutro, ići pješke do kancelarije, dobro je... dobro je sve. 


 Zapamti postoji  samo jedno pravilo. 


 1 JE UVIJEK BOLJE NEGO 0!!! 


 Kreni od danas i uzmi za sebe vrijeme koje zaslužuješ. 


Učini prvi korak sa nama i klikni na link ispod.


Šta čekaš da se pokreneš? 


Učini prvi korak prema zdravom životu , i kada počneš želimo ti pomoći, želimo ti pokloniti CJELI MJESEC BESPLATNIH treninga sa nama, kako? 


Možeš rezervisati svoj besplatni probni period tako što ćeš nam pisat na messangeru ili na viber br.0603556160. 


I navesti svoje 

1. ime i prezime, 

2. broj telefona na koji te možemo dobiti 

3. vrijeme u koje bi preferirala da te nazovemo.

4. #PRIHVATAMIZAZOV


Iskoristi odmah ovu jedinstvenu priliku, imaš mogućnost da aktiviraš do 30. juna. 


Čekamo te :)


Aktivnosti
VITKA I ZATEGNUTA ONLINE
Ocjenite aktivnost
DA LI BI ŽELJELA DA KRENEŠ SA NEČIM BRZIM, JEDNOSTAVNIM I EFIKASNIM? VITKA I ZATEGNUTA
Ocjenite aktivnost