×
Novosti
MINI RUTINA - KUĆNI TRENING ZA CIJELO TIJELO ZA ŽENE

Evo jednostavnog kruga vježbica bez dodatnog opterećenja za toniranje i učvršćivanje stražnjice, nogu i stomaka.

Vježbe se izvode uzastopno, a zatim se ponavljaju 3/5 puta ako si već u treningu ali ukoliko si na početku možeš 1/2. Najbitnija stvar jeste da ne pretjeruješ i da osjetiš slijedeći dan da si malo radila a ne da ne možeš ustati sa kreveta ili ići u WC.  

1. ČUČANJ S KLUPE (10/15 ponavljanje) 

- Početni položaj - stopala postaviti u širini ramena, a rukeiznad grudi. Spuštati se u čučanj do klupe i vratiti u p.p. 

OPREZ 

– Koljena ne smiju prelaziti prste. Ukoliko želite da koristite opterećenje, može vam poslužiti flaša vode. 

2. POTISAK ZA RUKE (15/20 ponavljanje)

- Početni položaj - sjesti na klupu, ruke postaviti iznadgrudi. Podizati ruke ka gore i vratiti u p.p. 

OPREZ 

– Ispraviti leđa i fiksirati donji dio tijela. Ukoliko želite da koristite opterećenje, može vam poslužiti flaša vode. 

3. PREDRUČENJE ZA RAMENA (10/15 ponavljanje)

- Početni položaj – sjesti na klupu, ispružiti ruke. Podizati ruke ka gore do visine ramena i vratiti u p.p. 

OPREZ 

–Ispraviti leđa i podizati ruke do visine ramena. Ukoliko želite da koristite opterećenje, može vam poslužiti flaša vode. 

4. PODIZANJE NOGU UNAZAD (20 ponavljanje) 

- Početni položaj – postaviti stolicu ispred sebe, stopala uširini kukova, držati se za stolicu. Blago saviti stajnu nogu, a nogu s kojom izvodimo pokret zategnuti, podizati unazad i vratiti u p.p. 

OPREZ 

– Fiksirati gornji dio tijela i stisnuti stražnjicu. 

5. VJEŽBA ZA STOMAK S KLUPE (10/15 ponavljanje) 

- Početni položaj - sjesti na stolicu, ispraviti leđa i postavitiruke pored tijela. Podizati savijena koljena, zatim ispružiti i vratiti u p.p. 

Lakša opcija - podizati savijena koljena, bez ispružanja nogu i vratiti u p.p. 

OPREZ 

– Ispraviti leđa, koljena saviti pod uglom od 90 stepeni i stisnuti stomak. 

Trening od kuće je izvodljiv ako znaš šta da radiš a mi smo tu da ti pomognemo da ostaneš aktivna i pozitivna sve vrijeme. 

Koliko god da traje mi smo tu i kad prestane sve opet ćemo biti uz tebe. 

Žene zajedno mi možemo sve. 


Aktivnosti
ŽENA U FORMI -TEAM TRAINING JE TVOJA BUDUĆNOST Lifestyle Club
TEAM TRAINING znači da nam je jasno ne možeš uvijek sve sasvim sama.
Ocjenite aktivnost
TEAM BUILDING Grupno vježbanje za Firme
Mnoge ustanove, kao i Vaša, znaju dobro kako je neophodna tjelesna aktivnost i kako dobro utječe na zdravlje i raspoloženje cijelog tima,
Ocjenite aktivnost