×
Novosti
STANI MALO I RAZMIŠLJAJ

Sjedilački način života je među 10 vodećih uzroka smrti.

Ne kažemo mi da se trebaš pod hitno pokrenuti i promjeniti svoj stil života.

Znala si sigurno da fizička neaktivnost i sjedilački način života mogu imati ozbiljne implikacije na zdravlje ljudi ( prema izvještajima Svjetskezdravstvene organizacije (WHO)).

Nisi jedina, da se razumjemo, jer prema WHO-u, 60 do 85 postoljudi u svijetu, iz razvijenih zemalja i zemalja u razvoju, upražnjava sjedilački način života, što ga čini jednim od ozbiljnijih, ali nedovoljno riješenih javno-zdravstvenih problema našeg vremena.

Ovo je kazao doc. dr. sci. Nabil Naser, kardiolog na F.E.S.C.Poliklinika „Dr. Nabil“.

Strašni su ovi podatci i danas smo željele da ih podjelimo sa tobom jer smatramo da ozbiljno trebaš razmišljati o tome ukoliko vodiš sjedilačkinačin života.

- 3 miliona smrtnih slučajeva širom svijeta godišnjepripisuje se fizičkoj neaktivnosti.

- dvije trećine djece, također, nedovoljno aktivne prijeti im ozbiljna implikacija za njihovo buduće zdravlje.

Dakle, sjedilački način života se nalazi među 10 vodećih uzroka smrti i invaliditeta u svijetu.

Da li si znala konkretno koje su poslijedice tvoje neaktivnosti?

Evo ti nekoliko:

  • Nastanak depresije;
  • Povećava rizik za razvoj određenih vrsta malignoma (npr.raka maternice, raka debelog crijeva, raka dojke , raka pluća);
  • Povećava rizik od kardiovaskularnih bolesti te dovodi do prekomjerne tjelesne težine, gojaznosti i time povećava rizik razvoja metaboličkog sindroma i šećerne bolesti;
  • Prekomjerno sjedenje je direktno povezano sa visokim krvnimpritiskom i povišenim nivoom holesterola.

A da ne spominjamo:

  • razvoj osteoporoze;
  • diskushernije vratnog i donjeg dijela kičme;
  • mišićno-skeletnih oboljenja;
  • utječe znatno i na seksualni život i fertilnosti kod obaspola.

Kao što smo malo prije spominjali sjedilački način života,takodjer, igra važnu ulogu u nastanku depresije i anksioznosti, a negativno utječe i na imunološki sistem i smanjuje otpornost organizma.

Sve gore je dokazano, nema sumnje u tome da ako nastaviš dane vodiš računa o sebi može ozbiljno uticati na tvoj život.

Stani malo i razmišljaj:

Spavaš 7-8 sati ustaneš i sjediš da doručkuješ

Ustaneš i sjediš u autu da dođeš na posao

Ustaneš i sjediš u kancelariji 7-8 sati

Ustaneš i ponovo sjedaš u auto da se vratiš kući

Ustaneš pripremiš večeru i ponovo sjedaš na fotelju da seodmoriš...

Ustaneš i vraćaš se u krevet.

Svaki dan u krug.

Da li je ovo aktivan način života, sigurna si da nemaš 2 sata sedmično da ne sjediš na fotelji i da sebi posvetiš vremena, da ne možeš na posao pješke, ili da parkiraš malo dalje od posla.

Ako nastaviš tako, kakva ćeš biti za godinu dana? A za dvije?A za pet godina?

Stani i razmišljaj i ako želiš da prekineš začarani krug miti možemo pomoći.

Učini prvi korak i piši nam na link ispod.



Aktivnosti
ŽENA U FORMI -TEAM TRAINING JE TVOJA BUDUĆNOST Lifestyle Club
TEAM TRAINING znači da nam je jasno ne možeš uvijek sve sasvim sama.
Ocjenite aktivnost
TEAM BUILDING Grupno vježbanje za Firme
Mnoge ustanove, kao i Vaša, znaju dobro kako je neophodna tjelesna aktivnost i kako dobro utječe na zdravlje i raspoloženje cijelog tima,
Ocjenite aktivnost