×
Novosti
VJEŽBANJE DOKAZANO USPORAVA STARENJE
Lifestyle Club

Smanjivanje moždane mase prirodan je dio procesa starenja, ali vježbanje taj proces možemo znatno usporiti.

Kategorija 60 plus

Smanjivanje moždane mase prirodan je dio procesa starenja, ali nastaviš li vježbati i u sedamdesetim godinama života, taj proces možeš znatno usporiti. U istraživanju na Sveučilištu u Edinburghu provedeno je skeniranje mozgova 638 penzionera koje je pokazalo da se najaktivnijim sudionicima moždana masa najmanje smanjila.

U studiji objavljenoj u časopisu Neurology, znanstvenici su kod ispitanika istraživali bijelu tvar u mozgu koja prenosi živčane impulse. Otkrili su da vježbači (uglavnom oni koji svakodnevno hodaju) imaju manje oštećenih područja mozga i više sive tvari u kojoj se formiraju poruke i signali.

U istraživanju o ženama s blagim kognitivnim oštećenjima u životnoj dobi od 70 do 80 godina znanstvenici sa Sveučilišta British Columbia otkrili su da se njihovo pamćenje imena ili lica osoba znatno poboljšalo nakon treninga s težinama. Redovno hodanje, otkrili su, pokazalo je slične rezultate.

Vježbanjem Bodybalanca tri puta sedmično jača koncentraciju

Istraživači sa Sveučilišta u Illinoisu otkrili su da vježbanje BODYBALANCE-a tri puta sedmično pomaže u boljem rješavanju kognitivnih testova te jača koncentraciju kod starijih ljudi sa sjedilačkim načinom života.

Najbolje vježbe: Kombinacija dizanja težine, hodanja i BODYBALANCE. Kombinuj razne fizičke aktivnosti i ograniči intenzivne treninge na svaki drugi dan. 

Ograniči vježbe s težinama na dva puta sedmično i BODYBALANCE do tri puta sedmično.

 

 

 

Aktivnosti
VITKA I ZATEGNUTA ONLINE
Ocjenite aktivnost
DA LI BI ŽELJELA DA KRENEŠ SA NEČIM BRZIM, JEDNOSTAVNIM I EFIKASNIM? VITKA I ZATEGNUTA
Ocjenite aktivnost