×
Novosti
TRENER NEDIM SKORUPAN OTKRIVA NAM KAKO POSTITI I TRENIRATI ZA VRIJEME RAMAZANA
Lifestyle club

Nedime ti si Personalni trener i  certificirani instruktor CXWORXA-a  i postiš reci nam kada je najbolje trenirati tokom Ramazana?

Najbolje vrijeme za trening u toku mjeseca ramazana je dva do tri sata poslije iftara kako bi dali dovoljno vremena organizmu da provari hranu i da ne bismo ušli u trening sa poteškoćama, a trening tokom posta bi trebao biti neposredno pred iftar i to neka laganija varijanta cardio treninga.

Koje su to najčešće zablude kada je u pitanju post i vježbanje?

Najveća zabluda je ta da post i vježbanje ne idu zajedno. Treniranje tokom Ramazana je poželjno, s tim da se treba voditi računa o intenzitetu treninga, koji ne bi trebao da bude prevelik.

Reci nam šta je to najbolje jesti za vrijeme Ramazana?

Ishrana tokom Ramazana se ne bi trebala razlikovati od ishrane koju ljudi koji vode računa o ishrani praktikuju u mjesecima mimo Ramazana. Jedino što bih akcenat stavio na to da se ne prejeda, te da se vodi računa o hidriranju organizma, kao i da se ne jede previše začinjena hrana. 

Također, treba birati ishranu koja je bogata antioksidantima kako bismo pospješili čišćenje organizma, koje je jedan od benefita posta.

Kako vježbanje utječe na organizam tokom mjeseca Ramazana i koji su to benefiti koje si ti uočio?

S obzirom na činjenicu da smo tokom Ramazana duhovno na jednom višem nivou, samim tim smo za većinu naših obaveza posebno motivisani pa tako i za trening, što govorim iz ličnog iskustva, a i sama činjenicu da nam je želudac prazan i rasterećen utiče na to da lakše provodimo trening.



Šta bi ti preporučio vježbačima da jedu za sehur?

Za sehur bismo trebali jesti namirnice koje su bogate složenim ugljikohidratima (sa niskim glikemijskim indeksom), vitaminima i mineralima jer u tom periodu unosimo gorivo koje bi nam trebalo obezbijediti dovoljno energije do iftara.

Top 5 namirnica koje je preporučuješ jesti tokom Ramazana?

S obzirom na činjenicu da se moja ishrana bazira na raznovrsnim namirnicama, vrlo mi je nezahvalno izdvojiti top 5 namirnica, ali smatram da ishrana treba biti bogata svježim voćem i povrćem, raznim vrstama mesa sa smnanjenom količinom masnoće, te da poseban akcenat stavimo da hidiranje prirodnom vodom.

 


  


Upoznajte našeg trenera Nedima klikom na ovaj link. 





Aktivnosti
VITKA I ZATEGNUTA ONLINE
Ocjenite aktivnost
DA LI BI ŽELJELA DA KRENEŠ SA NEČIM BRZIM, JEDNOSTAVNIM I EFIKASNIM? VITKA I ZATEGNUTA
Ocjenite aktivnost